Instalace NT po Linuxu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Duben 27 13:41:56 CEST 2001

> SuSE Linux podporuje NTFS (uz verzia 6.4 to mala), da sa  citat aj
> zapisovat...
> Moja otazka: preco to niekto, kto to vie (ja to nie som;) neurobi aj do
> redhatu?

Ja sa spytam ako to funguje. Citanie je urcite okej, ale ake to
zapisovanie ? NTFS si tam zapisuje prava a ine somariny, ktore ma
vselijako previazane s celym systemom. By som skor povedal, ze zapisovanie
na NTFS bude asi dost rizikove. Alebo nebodaj nie a uz je to vsetko okej ?
A citanie NTFS je myslim vecou kernelu a to redhat urcite v sebe ma.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2