Kernel panic: No init found

petr bezděk xbezdek na informatics.muni.cz
Pátek Duben 27 13:44:30 CEST 2001

On Fri, 27 Apr 2001 12:59:06 +0200, Speedo <speedo na volny.cz> wrote:
> Zdravim vsechny
>
> mam nasledujici problem:
> Linux RH 6.2 mi po spusteni hlasi nasledujici
> "Kernel panic : No init found. Try passing init= option to kernel".
> Predpokladam ze asi vsichni vite co s tim.Ja jsem zacatecnik,takze ocenim
> kazdy tim jak na to.

kdyz ti nabehne lilo, tak mu zadej navic parametr init=3

LILO: linux init=3
...misto "linux" pouzij nazev kernelu, ktery chces nabootovat

jestli nabootujes, tak se podivej do souboru /etc/inittab, meli by se tam
nachazet radky neco jako:

id:3:initdefault: nebo id:5:initdefault:

si::sysinit:/etc/rc.d/rc.sysinit

l0:0:wait:/etc/rc.d/rc 0
l1:1:wait:/etc/rc.d/rc 1
l2:2:wait:/etc/rc.d/rc 2
l3:3:wait:/etc/rc.d/rc 3
l4:4:wait:/etc/rc.d/rc 4
l5:5:wait:/etc/rc.d/rc 5
l6:6:wait:/etc/rc.d/rc 6

...jestli nejsou, dopsat. jinak jeste man inittab(5).

--

=bezďa=
 petr bezděk | xbezdek na fi.muni.cz | www.fi.muni.cz/~xbezdek

 Free your mind and ass will follow. ........... G. Clinton