Instalace NT po Linuxu

Frantisek Kajan kajan na zrak.sk
Pátek Duben 27 13:47:51 CEST 2001

zdravicko,

On 27 Apr 2001, at 13:18, Michl Ladislav wrote:

>   ^^^^^^^^^
> to je ale blbej napad ;)

pardon, pomylil som sa ;) zapisovat sa neda...ale jadro je v SuSE hned
nakonfigurovane tak ze je mozne namontovat NTFS...
pod RH mi to nefunguje...

> to je vec jadra... a umi to _kazda_ distribuce.

takze otazka mala mozno zniet. Preco pod RH po nainstalovani nie je v
jadre podpora NTFS...?

> a ono je to mozne r/w bez jakehokoliv upozorneni? to je skutecne
> odvazne...

Ako som pisal som zaciatocnik, takze niektore otazky vam mozu
pripadat odveci ;). Predpokladam ale, ze ani vy ste z neba mudri
nespadli.

Frantisek Kajan
E-mail: kajan na zrak.sk
WWW: http://www.zrak.sk