Instalace NT po Linu

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pátek Duben 27 14:35:36 CEST 2001

> To nema. Pred chvili jsem tady rozjel W2000 po Linuxu, ktery jsem instaloval
> jako prvni.
> Samotna instalace win2k ani neprepise MBR a tak jsem zrusit rucne.
> V jadru jsem zakompiloval jeste podporu pro NTFS ale je tam volba jen
> READ-ONLY, nevite nekdo
> jestli se to da nejak obejit?
>
> --

i kdyby to slo, tak bych se vubec o zapisovani do NTFS z linuxu nesnazil..
ona ta podbora tusim byla v drivejsich jadrech i pro zapis, ale mela
tendence NTFS filesystem schazovat... a to nemluvim o win2K, kde i NTFS
samotne doznalo urcitych zmen, takze bych se starsimi jadry o zapis do
NTFS od w2k vubec nesnazil

--
Tomas Knaifl
Internet Info s.r.o.

tomas na knaifl.cz
info na hokejka.cz

http://www.knaifl.cz

Mate radi Hokej? http://www.hokejka.cz

* Red Bull - Red Death - Fast Death *
"Odvolavam, odvolavam, odvolavam, ale neni pres ten fajrak slyset." - Jan Hus