wu ftpd nefunguje anonymous, guest pristup

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Duben 27 18:19:05 CEST 2001

Pavel Rauš wrote:

> Jo anonftp by mohl byt dovod proc to nefunguje. Ale kdyz uz jsme se dostali
> k deravosti ftp, tak vrele doporucuji proftpd. Jedine co mi na tom vadi je,
> ze nezna neco jako je superuser, ktery se muze prohanet po disku bez
> omezeni. Ale za par tydnu si zvyknete. Mrknete na http://proftpd.net

<NO FLAMES>Teda vim, ze se budu opakovat (vice viz
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/101128.html) , ale podle me
proftpd _NENI_ ukazkou toho nejbezpecnejsiho FTP daemonu. Kdyz
bezpecnost, tak vsftpd nebo ftpd-bsd.</NO FLAMES>

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !