Jak v KMailu vypnout preview

mgr Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Sobota Duben 28 00:15:34 CEST 2001

	Nevi nekdo jak v KMailu vypnout "preview"? Dostavam spoustu mailu, ktere si
automaticky radim do spousty folderu a kdyz pak nahlednu do nejakeho z nich
(folderu), tak mi to okamzite ukaze preview nejnovejsiho mailu a oznaci ho to
jako precteny, i kdyz nemam zajem ho cist "prave ted". To same, kdyz najdu
zatoulany mail a chci ho prehodit jinam - jak na nej kliknu abych mu dal
"move" tak se oznaci jako precteny a ja ho pak musim dohledavat a oznacovat
zpet jako neprecteny.
Prijde mi to priserne nepohodlne a neumim se toho zbavit.
Pomuze mi nekdo?
--
Zdravi
    Gilhad