alarmd?

Matej Cepl cepl na bigfoot.com
Sobota Duben 28 06:04:47 CEST 2001

Dobrý den,

nedokážete mi někdo poradit s alarmd (KDE 2.1 -- rpm z sourceforge.net)?
Prostě se nechce nastartovat při loginu. Myslel bych si, že by se měl
zachytit jako součást session a znovu nastartovat automaticky. Ale on ne.
Tak jsem ho dal do .xinitrc ale stejně se nenastartuje. Tak ho mám ještě v
Autorstart folderu, ale stejně je to k ničemu. Když to zkusím a odloguji se
/ naloguji (případně při tom restartuji X), tak tam je. Ale když počítač
vypnu a druhý den zapnu, tak je to zase bez něj. A bojím se, že jednou ho
zapomenu nastartovat ručně a něco propásnu -- konečně, počítače jsou tady
od toho, aby si pamatovali, ne?

Dokážete mi někdo poradit, co bych ještě mohl dělat, prosím?

        Děkuji

                Matěj Cepl