samba-common-2.0.7-4.i386.rpm - neda sa stiahnut

Marian Tatarka mtatarka na didaktik.sk
Sobota Duben 28 17:30:31 CEST 2001

Skusal som to viacerymi sposobmi, jednak "rucne" pomocou ftp z linuxoveho
stroja priamo pripojeneho do internetu a tiez z windowsov cez proxy a to niekolkymi
programami (getright, cuteftp, windows expolorer). Som fakt prekvapeny, ked
vam to stiahnut ide.