samba-common-2.0.7-4.i386.rpm - neda sa stiahnut

Neděle Duben 29 21:28:15 CEST 2001

On Sat, 28 Apr 2001, Marian Tatarka wrote:

> Vysvetlite mi ako to myslite, ze je problem u mna.
> Inak nerozumiem volbe -K u rpm, presiel som manual, ale nenasiel som to tam.
> A vysledok tohto prikazu bol: md5 gpg nie je v poriadku. (???)
> A z tych vami uvedenych odkazov to takisto nemozem stiahnut.

Musite si naimportovat verejny klic do GPG, abyste mohl digitalni podpis
zkontrolovat. Volba -K je kontrola balicku, napsal jsem to na Bugzillu (ze
to v manualove strance chybi).

http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat-cz/7.0/disks/disk1/RPM-GPG-KEY

--
                        Milan Kerslager