Mandrake 8 a Microcom PCI/L

Ing. Július Fedᚠfedas na inmail.sk
Sobota Duben 28 22:46:49 CEST 2001

Dobry den,

     mam momentalne doma na vyskusanie modem Microcom DeskPorte
     Internal/L. Docital som sa, ze sa da pod Linuxom rozchodit s
     LiteOvladacom, ktory som si aj stiahol. Podla navodu ho treba
     nainstalovat prikazmy make, make install. Po zadani prikazu make
     kompilaciu nedokonci s hlaskou, ze nemoze patchnut kernel. Mam
     jadro 2.4.3.
     Prosim o radu ci je mozne tento modem rozbehat pod mijim jadrom.
     Ovladac ma v sebe moduly pre jadro 2.4.
     Dakujem.

     Este jedna otazka. Neviem preco sa mi zobrazuju v KDE 2.1.1 fonty
     trochu zvlastne. Napr. velkost 12 v KWord je pomaly necitatelny.
     Mam 800x600 pri 16 bitoch 60 Hz, 14" monitor. Neviem ale
     monitorom by to nemalo byt. Fonty vyzeraju ako nedokonala
     kamenotlac. Poradte ak mozete.
--
S pozdravom,
 Ing. Julius Fedas