Mandrake 8 a Microcom PCI/L

Neděle Duben 29 21:38:15 CEST 2001

On Sat, 28 Apr 2001, Ing. Július Fedᚠwrote:

>      mam momentalne doma na vyskusanie modem Microcom DeskPorte
>      Internal/L. Docital som sa, ze sa da pod Linuxom rozchodit s
>      LiteOvladacom, ktory som si aj stiahol. Podla navodu ho treba
>      nainstalovat prikazmy make, make install. Po zadani prikazu make
>      kompilaciu nedokonci s hlaskou, ze nemoze patchnut kernel. Mam
>      jadro 2.4.3.

Pravdepodobne nemate v systemu zdrojaky jadra, ktere byste pak mel
prelozit. Asi nejlepsi bude, kdyz si je tam date :-)

>      Este jedna otazka. Neviem preco sa mi zobrazuju v KDE 2.1.1 fonty
>      trochu zvlastne. Napr. velkost 12 v KWord je pomaly necitatelny.
>      Mam 800x600 pri 16 bitoch 60 Hz, 14" monitor. Neviem ale
>      monitorom by to nemalo byt. Fonty vyzeraju ako nedokonala
>      kamenotlac. Poradte ak mozete.

Pravdepodobne pouzivate nejaky hnusny font. Zkuste jiny nebo do systemu
dodejte nejake rozumnejsi fonty. Nejake odkazu jsou v Czech-HOWTO, fonty
pro cestinu jsou treba take v CZ mutaci RH nebo v SuSE na jejich FTP.

Mate vubec nainstalovane balicky s ISO8859-2 fonty (Type1, 75 a 100dpi)???

http://www.suse.cz/cz/download/pub/suse/czfonts/index.html
ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RedHat-7.1/RPMS/urw-fonts-ISO8859-2-1.0-1.noarch.rpm

(u SuSE zrovna nejde anonymni FTP, ale asi to brzy spravi, balicek
urw-fonts-ISO8859-2 obsahuje presne to, co je u SuSE - jsou to Type1 URW
fonty pod GPL licenci)

--
                        Milan Kerslager