Mandrake 8.0 - pomala instalacia

stenzel stenzel na inmail.sk
Neděle Duben 29 02:35:57 CEST 2001

hi,
mam problem s mandrakom 8.0, ktory strasne pomaly cita z cd.
instaloval sa asi hodinu /len instalacia balikov - 600 mega/ pricom mi to
robi aj po instalacii /hocico z cd kopiruje na disk asi hodinu/
-cdckom to nieje-skusal som v inom PC, cd-mechanika tiez nie-mam v tom istom
PC 2 plextory a idu rovnako, a nerobi to ani teac v inom PC, -z disku na disk
ide v pohode, aj po sieti, ine distros idu -napr. RH7.1, myslim , ze to bude
driver k scsi radicu.
moj hardware : adaptec 2940UW / modul jadra aic7xxx /, hard IBM ultrawide s
ReiserFS, dvaja fastovi plextorovia .
ak ste sa niekto stretli s podobnym problemom alebo ma mozete dokopnut
spravnym smerom, budem vdacny.

stano

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting