Mandrake 8.0 - pomala instalacia

Jaroslav Kubata pard na skycomp.cz
Neděle Duben 29 18:08:12 CEST 2001

stalo se mi to taky, nemel jsem cas to dale zkoumat, ale mam takove
tuseni, ze to bude aic7xxx
jednou jsem si kompiloval 2.4.x a byly tam nove ovladace aic7xxx a stare
...no a s temi novymi mi adaptec 2940UW nechodil, musel jsem
zakompilovat stare ... takze mozna mandrake pouziva v instalacnim jadre
ty nove ovladace, ale vazne jsem to nestudoval ..

Jaroslav kubata