Problem s mysi pod Mandrake 8

Michal Rrysavy mrysavy na trask.cz
Neděle Duben 29 19:24:37 CEST 2001

Potreboval bych vyresit nasledujici problem. Instaloval jsem Mandrake verzi
8 (tu posledni) a PS/2 mys pri instalaci chodila. Po startu systemu ale uz
ne. Pri jakemkoliv pristupu na /dev/psaux (start X, pohnuti mysi) mi
zatuhla mys a klavesnice. Pri zmene pomoci mousedrake v textovem rezimu mi
psal "No such a device /dev/psaux". Po prehozeni mysi na seriovy port a
prekonfigurovani je vse OK, ale pri vraceni zpet zase nefunkcni. Zkousel
jsem ruzne volby mysi a take dve PS/2 mysi (Genius NetMouse Pro a nejakou
obycejnou).

Diky za kazdou radu

Michal