Problem s mysi pod Mandrake 8

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Pondělí Duben 30 08:13:34 CEST 2001

> Potreboval bych vyresit nasledujici problem. Instaloval jsem Mandrake verzi
> 8 (tu posledni) a PS/2 mys pri instalaci chodila. Po startu systemu ale uz
> ne. Pri jakemkoliv pristupu na /dev/psaux (start X, pohnuti mysi) mi
> zatuhla mys a klavesnice. Pri zmene pomoci mousedrake v textovem rezimu mi
> psal "No such a device /dev/psaux". Po prehozeni mysi na seriovy port a
> prekonfigurovani je vse OK, ale pri vraceni zpet zase nefunkcni. Zkousel
> jsem ruzne volby mysi a take dve PS/2 mysi (Genius NetMouse Pro a nejakou
> [...]

DD
Zkuste se podivat, jestli mate soubor /dev/psaux, jesli ne, tak ho
zkuste vytvorit pomoci mknod. Syntaxe by mela vypadat tusim
takto mknod /dev/psaux c 10 1,
dale byste mel mit soubor /dev/mouse, coz je link na /dev/psaux

MH

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		pomoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...