Re: wu ftpd nefunguje anonymous, guest pristup

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Neděle Duben 29 23:42:37 CEST 2001

Skvele. Diky za radu.

Kdyz jsem si instaloval wu-ftp, tak jsem si vsiml tohoto balicku, ale nepochopil jsem, proc bych ho mel instalovat. Vim, ze nazev balicku je vice nez vymluvny, ale (jsem zacatecnik a asi to bude znit blbe, tak mi odpustte me zacatecnicke otazky) ja jsem si myslel, ze wu-ftp sam o sobe muze delat jak guest tak anonymni server. Ze jde jen o to, aby se uzivatel patricne prihlasil a ftp server se pak o dalsi prava a pristupy do dalsich adresaru bude starat sam. Predstavoval jsem si to tak, ze kdyz se prihlasim jako nejaky existujici uzivatel, tak budu mit jeho prava a budu moci ve svem adresari delat co budu chtit a pokud se prihlasim jako anonymous, tak si ftp server rekne. Jo je to anonym, tak ho pustuim jenom sem a muze data jenom cist. Proto moc nechapu nutnost instalace anonftp-3.0.3. Mohl byste mi, prosim, vysvetlit princip... predem dekuji.
Jinak si ho tam samozrejme nainstaluji a vyzkousim... :-)

Dekuji za radu. Kouknu na to...
Tomas
Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz