wu ftpd nefunguje anonymous, guest pristup

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Duben 30 14:49:45 CEST 2001

On Sun, Apr 29, 2001 at 11:42:37PM +0200, Zkoumalek wrote:
> Kdyz jsem si instaloval wu-ftp, tak jsem si vsiml tohoto balicku,
> ale nepochopil jsem, proc bych ho mel instalovat. Vim, ze nazev
> balicku je vice nez vymluvny, ale (jsem zacatecnik a asi to bude
> znit blbe, tak mi odpustte me zacatecnicke otazky) ja jsem si
> myslel, ze wu-ftp sam o sobe muze delat jak guest tak anonymni
> server. Ze jde jen o to, aby se uzivatel patricne prihlasil a ftp
> server se pak o dalsi prava a pristupy do dalsich adresaru bude
> starat sam. Predstavoval jsem si to tak, ze kdyz se prihlasim jako
> nejaky existujici uzivatel, tak budu mit jeho prava a budu moci ve
> [...]

anonftp neni zadny dalsi daemon ci sluzba, ale pouze kostra
filesystemu, do ktere bude chrootnut uzivatel anonymous (alias ftp),
kdyz se prihlasi. Podivejte se, co ten balik obsahuje (rpm -qpl
anonftp).

bye

--
   Martin Mačok