apache1.3.19/php4/mysql

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Duben 30 11:40:47 CEST 2001

On 30/04/2001, Pavel Cech wrote:

> Mam nainstalovany subj.
> Vsechno jede OK. Mam kosmeticky problem.
> Pouzival jsem starsi verzi Apache. Na serveru jel php kod, ktery za
> pouziti GD a podpory GIFu predelaval GIFy a zobrazoval je na web.

GD uz kvuli licencnim problemum GIF nepodporuje (oblibena kauza Unisys).
Budete se bud muset spokojit s PNG a nebo sehnat starou verzi knihovny.

> Nova verze ted zere jen PNG coz je sice pekne, ale tech GIFu je
> nekolik tisic.

Pokud to nicemu jinemu nevadi, tak by nemel byt velky problem je prevest
(treba pomoci convert).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka