apache1.3.19/php4/mysql

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Duben 30 13:21:01 CEST 2001

> GD uz kvuli licencnim problemum GIF nepodporuje (oblibena kauza Unisys).
> Budete se bud muset spokojit s PNG a nebo sehnat starou verzi knihovny.

> Pokud to nicemu jinemu nevadi, tak by nemel byt velky problem je prevest
> (treba pomoci convert).
>
> S pozdravem

podotykam, ze starou verzi GD, ktera jeste podporuje (pouze) gify, ale na
druhou stranu jeste neumi pracovat pres freetype s TT fonty, byla soucasti
RedHat linuxu az do verze 6.2 (mozna i pozdeji)..verze 1.3.cosi, je tam i
jeji SRPMko, ke ktermu je prilozeny patch, ktery vytvori .so misto .a
verze...

pred nedavnem jsem se snazil sehnat GD verze 1.6.x, kdy alespon verze
s nizsim poslednim cislem umely jak GIF
(omezene, misto onoho patentovaneho LZW pouzivala pro kompresi GIFu tusim
RLE), tak i JPG ci PNG...bez uspechu :(

IMHO si ale myslim, ze se vyplati prejit na novou verzi, ktera umi JPGcka
a PNGcka...

Tomas Knaifl
info na hokejka.cz

http://www.knaifl.cz

Mate radi Hokej? http://www.hokejka.cz

* Red Bull - Red Death - Fast Death *
"Odvolavam, odvolavam, odvolavam, ale neni pres ten fajrak slyset." - Jan Hus