Nastaveni TCP/IP pro vice siti na jedne sitovce

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Středa Srpen 1 11:18:56 CEST 2001

Mam problem s nastavenim TCP/IP pro notebook (RH 7.1 CZ),
ktery taham sebou na pobocky.
Potrebuji nastavit ten notebook tak, abych na jedne sitovce,
kterou ma, mel nastavene IP adresy z rozsahu IP adres
na centrale a pobockach (a k nim gatewaye) tak, abych si
usetril praci a nemusel nic konfigurovat, jenom ciste pripojil
notebook k siti, ten si detekoval branu a pak mohl nerusene
pracovat. Jde to nejak? Nastaveni tech IP neni problem,
ale kdyz jsem se pripojil, tak to nebezelo, musel jsem zmenit
defaultni GW (DHCP nemuzu pouzit)...

Mam na mysli:

Centrala (eth0):
	IP: 192.168.1.2
	SNM: 255.255.255.0
	GW: 192.168.1.1

Pobocka (eth0:0)
	IP: 192.168.2.2
	SNM: 255.255.255.0
	GW: 192.168.2.1

Pobocka (eth0:1)
	IP: 192.168.3.2
	SNM: 255.255.255.0
	GW: 192.168.3.1

Diky.

S pozdravem

--

Richard Bukovansky

/*
 * Identify the flock of penguins
 */

- ./arch/alpha/kernel/setup.c (L-K 2.4.5)