Seagate ATA100

Laubrino laubrino na khsplzen.cz
Čtvrtek Srpen 2 07:58:22 CEST 2001

"Karel Zak" <zakkr na zf.jcu.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20010801111159.A27400 na zf.jcu.cz...

>  Zdar,
>
>  nemate nekdo zkusenosti s IDE Seagate 40GB, 5400 rpm (ST340823A)? Ten
> disk je ATA100, ale dle dokumentace by mel byt 100% kompatibilni a
> schopny behu na i na ATA33/66.
>
>  Bohuzel se mi nedari donutit zadny pocitac, aby ho vubec detekoval.
> Zkousel jsem i software primo od Seagate, ale ani ten ten disk nenajde.
> Mam ten disk povazovat za mrtvolu? Mate nekdo nejake zkusenosti s touto
> serii disku?

Kamarad mel taky 40GB disk (mozna to byl zrovne tenhle) a taky ho nase
pocitace nedetekovaly. Ale kdyz nabootoval z jinyho disku Win2000 nebo
Linux, tak ty systemy (protoze obchazi BIOS) ho normalne pouzivaly (narozdil
od Win9x). Je tohle vas problem? Pomohla koupe noveho MB :-)

>  Uvaha ze potrebuji ATA100 (UDMA 5) na to, abych to prepnul do ATA33
> (UDMA 2) mi prijde jako uchylnost.
>
> Karel

Laubrino
--