Spojeni dvou pocitacu

grunge 9r na seznam.cz
Středa Srpen 1 10:41:45 CEST 2001

>spojeni je pres kryzenej kabel. A kontrolky mi sviti. Problem je asi
>v routovani a nastaveni site. Vtom linuxovym jsou tri sitovky. A
>system se neni schopnej rozhodnou kterou pouziti.

myslite, ze takove rozhodnuti ma delat system? ja bych to asi nechal na
adminovi. ten by mel zajistit, ze jeho jadro ma podporu minimalne pro
tu jednu sitovku, kterou chce pouzit pro spojeni s tim druhym pocitacem
bez operacniho systemu. potom by se mel ujistit o tom, ze jadro sitovku
najde a spolupracuje s ni (pokud tam ma 3, doporucuju jadru sdelit take
patricne relace mezi sitovymi zarizenimi (eth0,...) a fyzickymi sitovkami
(io,irq) - dela se to treba v /etc/modules.conf (options pro patricny modul)
nebo na commandline kernelu).
az tohle pojede, bude skoro u konce (svych sil :), protoze pak staci
pochopit a nastavit routovani (kdyz admin vi, ze kabel, na kterem je
pocitac s adresou a.b.c.d, vede z kusu zeleza, jez odpovida zarizeni eth0,
tak by to pro nej nemelo byt nic tezkeho). podpora patricnych sitovych
protokolu v jadre je maly detail, ktery admin samozrejme vyresil uz pri
zajistovani podpory svych sitovek).

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.