Spojeni dvou pocitacu

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Srpen 24 00:06:26 CEST 2001

On Thu, 23 Aug 2001, Michael Mraka wrote:

> % 4. nastavit pre vsetky karty a reboot...
>
> Fuj. Tohle se nedela. :)
> Pokud chcete vyzkouset, ze jste to nastavil spravne, staci
> /etc/rc.d/init.d/network restart

Kdyby to nahodou neslo, tak klidne vypnete a zapnete pocitac. Patri do
oblasto cerne magie, ale jednou jsem hodiny restartoval a shazoval demony
a tahal a vyhazoval moduly a ping nic. Pak jsem to nastvane vypnul a po
uklidneni to zapnul a ejhle ves slo. Nakonec se ukazalo, ze se karta nejak
SW zasekla kdyz jsem predtim pod DOSem nahazaoval packetdriver a PCTCP a
do linuxu jsem prebootoval jen po ctrl-alt del. Tak jsem to zkoumal dale a
ukazalo se, ze nestaci ani reset z tlacitka. Teprve zbaveni systemu vsech
elektronu (deelektronizace podle vzoru deratizace ;-)   pomohla.

Kolega se pak po letech dopustil stejne chyby (byl tam dual boot) a
pomohlo zase vypnuti. Karta to nebyla uplne top, ale momentalne si
nevzpomenu (mame jich vicero). Ale muzu se v pripade zajmu podivat - stale
to bezi .

to byl trochu OT mimo %subj% ale treba to nekomu pomuze (obcas se musi
karty nastavovat pod DOSEM firemnim setupem)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *