Problemy s 3c509

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Srpen 1 13:39:06 CEST 2001

Michal Sobek schrieb in Nachricht ...

>Kdysi jsem zkousel pripojit do jiz fungujici site s 50ohm kabelem o delce
>asi 50m 300metrove klubo 75ohm kabelu a fungovalo to.

No a ja som zase raz po hrubom ethernete (kurna, pamata to tu este
niekto? :-))) nahanal dvojice kariet, ktore sa navzajom nevideli, pokial
boli na konkretnych miestach. Kazda z nich videla kohokovek ineho
a pokial sa dali inam, alebo sa lubovolna z nich vymenila za inu,
bolo vsetko v poriadku.

Tieto frekvencie na takychto dlzkach su proste ducharina - obcas
to chodi pomaly aj po mokrej snure na pradlo, obcas parpercentna
odchylka niekde sposobuje problemy. Ako prve by mal clovek
vyhadzat nestandardnosti a postarat sa o korektne zakoncenie.
Vela problemov sa tak zazracne vyriesi :-)

Zdravi
--
                                                      Stano