OT: RE: Problemy s 3c509

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Středa Srpen 1 15:19:26 CEST 2001

No jo, totez se mi stalo i na normalnim ethernetu, to jsem si zase nouzove
pripojil 20m 75ohm kabelu k 120m segmentu a dva sousedni pocitace si na sebe
nepingnuly, kamkoliv jinam jo. Jeste ze se mi dari prechazet na UTP a moc
nas to nestoji :-)

Michal Sobek