kernel vs. pocet procesoru

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Středa Srpen 1 17:33:51 CEST 2001

== 01/08/01 17:28  Petr.Marek na cuzk.cz ==
| Zdravim vsechny a predem se omlouvam za zrejme hloupy dotaz.
|
| Pouzival jsem na Compaq Proliant 1600 (2xCPU) RH7.1 s jadrem 2.4.2-2smp. Ted
| jsem pomoci up2date upgradnul na 2.4.3-12smp.
| A ted k problemu - kdyz jsem se starym jadrem zatizil radne procesor (treba
| 2x pustene SETI), tak mi v 'top' vychazel soucet procent zatizeni CPU ~ 200%
| (jsou v tom 2 CPU, ze). U noveho jadra mi soucet dava jen 100%.
| Rekl jsem si: jasne, jede to sice na oba procesory, ale jen se zmenila
| prezentace (nyni proste suma(CPU)=100%).
> [...]

A mate urcite podporu smp v tom jadre ? /proc/cpuinfo by melo
vypsat oba procesory, podobne v /proc/stat by mel byt cpu0 a cpu1

prikaz uname -a by mel vratit neco se SMP

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>