Samba - jak hlasit dosly papir v tiskarne ?

Radek Svoboda svoboda na neovision.cz
Středa Srpen 1 17:02:13 CEST 2001

Jan Liska wrote:

> Nepomohly by WinPopup messages?
>
> man smbclient:
> (...)
>  -M NetBIOS name    This options allows you to send messages, using the
> "WinPopup"  protocol, to  another  computer. Once a connection is
> established you then type your message, pressing ^D (control-D) to end.
> (...)

No, ja spis myslel, ze existuje nejaka standardni cesta v protokolu
sdileni tiskaren, jak takovyto status predat zpet a Windows ho uz nejak
zobrazi.

                                    Radek Svoboda
                                    Neovision s.r.o., Prague
                                    svoboda na neovision.cz