Samba - jak hlasit dosly papir v tiskarne ?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Srpen 1 19:44:02 CEST 2001

Radek Svoboda wrote:

>No, ja spis myslel, ze existuje nejaka standardni cesta v protokolu
>sdileni tiskaren, jak takovyto status predat zpet a Windows ho uz nejak
>zobrazi.

Mozna je pes zakopany jinde. Pres jake rozhrani jdete na tu tiskarnu,
lpt nebo sitove?
Mame u jednoho zakaznika HP LJ 2100 (sitove rozhrani) a za ziveho boha
nechce ohlasit sitove fronte na linuxu (tu frontu nepouziva jen samba,
ale i MAC pres nettalk), ze ji napr. chybi papir. Zkratka, ze NETISKNE.
A zatim jsme ve slepe ulicce.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz