OT: Seagate ATA100

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Srpen 1 18:12:51 CEST 2001

On Wed, 1 Aug 2001, Karel Zak wrote:

>  Zdar,
>
>  nemate nekdo zkusenosti s IDE Seagate 40GB, 5400 rpm (ST340823A)? Ten
> disk je ATA100, ale dle dokumentace by mel byt 100% kompatibilni a
> schopny behu na i na ATA33/66.
>
>  Bohuzel se mi nedari donutit zadny pocitac, aby ho vubec detekoval.
> Zkousel jsem i software primo od Seagate, ale ani ten ten disk nenajde.
> Mam ten disk povazovat za mrtvolu? Mate nekdo nejake zkusenosti s touto
> serii disku?
>
>  Uvaha ze potrebuji ATA100 (UDMA 5) na to, abych to prepnul do ATA33
> (UDMA 2) mi prijde jako uchylnost.

 				Karel

Problém bych viděl, špatně zapojený kabel, propojky na HD?
Jinak skuste do BIOSu napsat jeho parametry, měl jsem v PC disk 40G od
kamaráda a při automatické detekci kompletní zátuh BIOSu.
Po ručním zadání parametru do biosu chodil OK. Akorát to přepočítávání -
na disku byl pouze údaj zadán jako jedno číslo XXXXXXXX takže přepočítat
na smysluplné pro bios C/H/S.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne