OT: Seagate ATA100

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Srpen 1 22:50:38 CEST 2001

On Wed, Aug 01, 2001 at 11:11:59AM +0200, Karel Zak wrote:

>  Bohuzel se mi nedari donutit zadny pocitac, aby ho vubec detekoval.
> Zkousel jsem i software primo od Seagate, ale ani ten ten disk nenajde.
> Mam ten disk povazovat za mrtvolu? Mate nekdo nejake zkusenosti s touto
> serii disku?
>
>  Uvaha ze potrebuji ATA100 (UDMA 5) na to, abych to prepnul do ATA33
> (UDMA 2) mi prijde jako uchylnost.

Predne: O hardwaru se diskutuje jinde, treba na cz.comp.ibmpc

K vasemu dotazu: Vsechny EIDE disky by mely byt schopny pracovat
v nizsim rezimu, pokud to pouzity radic vyzaduje. Tedy disk UDMA100
by mel byt schopen pracovat i v rezimu UDMA33 stejne jako MW-DMA a
nebo PIO.

Pokud disk nejde nadetekovat ani v BIOSu ani servisni utilitou
vyrobce, zkusil bych jeste vymenit kabel, zkontrolovat jumpery a
napajeni a pak bych ho ihned reklamoval.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467