iptables, masquerade, firewall.........dotaz

Petr Burian redpetr na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 01:32:05 CEST 2001

Vím že timhle mim dotaz asi hodně lidí deptám,ale linux se teprve učim, tak
prosím nadávejte mi jen málo, teď sem se chtěl trochu seznámit s iptables,ale
materiáli co jsem našel se týkají jen ipchains...ale protože používám 2.4.2,
tak aspoň jak sem si přečet musim používat iptbales, ty bys možná tak trochu
chápal, ale na co nemůžu přijít tu maškarádu, můžete mě někdo nasměrovat na
nějakej zdroj informací (nejlépe CZ)..........

Nebo by stačilo kdyby ste mi někdo poradil jak vyřešit tuhle situaci:
jeden pocitac Linux ip: 192.168.35.1
a dalsi pc s win98 - ip: 192.168.35.x

ten linux má eth0 na LAN a ISDN modem(ppp0) na inet, jak to nastavim abych se
dostal z těch woken na inet.........??????

mnohokrát děkuji a omlouvám se za moji nevědomost........:-)

						        Petr Burian

PS: redhat 7.1