kppp

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Srpen 6 08:20:31 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Aug 02, 2001 at 08:12:34AM +0200, Michal Žejdl wrote:

> 	Nevím, do jaké míry je to košer, ale zde je můj postup (pro RH 7.1):
>
> - v souboru /etc/security/console.apps/kppp zakomentovat řádek s
> USER=root (je pak dovoleno každému uživateli, když zadá své heslo)
> - v souboru /etc/pam.d/kppp nahradit řádek
> auth    required      /lib/security/pam_stack.so service=system-auth
> řádkem
> auth    required        /lib/security/pam_permit.so
> (pak není požadováno heslo ani pro obyčejného uživatele)

jeste by asi nebylo od veci (tedy pokud je to na pocitaci, kde
nekdo muze vytacet linku a nekdo ne) pridat radku:

auth	required	/lib/security/pam_listfile sense=allow\
        file=/etc/ppp_allow

a do ppp_allow napsat na kazdy radek jmeno uzivatele, ktery muze
vytocit linku... Nebo tam muzete dat sense=deny a pak kazdy
uzivatel v tom souboru uvedeny bude mit linku zakazanou.

> 	Možná bude ještě třeba spustit příkaz "xhost local:".
> --
> Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek