Watchdog na jakykoliv WWW/FTP/SMTP server

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Čtvrtek Srpen 2 11:13:00 CEST 2001

Zdravim,

mam takovy problem... Jelikoz musim hlidat nejake nase WWW
servery (MS IIS), existuje nejaky watchdog (ale ne GUI monitoring),
ktery by je dokazal uhlidat a podavat informace zda bezi ci nikoliv,
a v pripade nefunkcnosti poslat e-mail?
Mam na to sice univerzalni perl script (pripoji se na server na nejakem
portu, posle pozadavek, a ceka na odpoved serveru, jestli sedi
s konfiguraci, je to OK, jinak posle e-mail), jenze ten z nejakych, mne
neznamych duvodu, pada (nepsal jsem ho ja).
Freshmeat jsem prolezl, bohuzel neni tam nic, co by mi vyhovovalo
(teda pokud jsem spravne pochopil popisky). Jestli se to uz tu resilo,
prosim o privatni e-mail.

Dekuji za nakopnuti spravnym smerem.

S pozdravem

--

Richard Bukovansky

/*
 * Identify the flock of penguins
 */

- ./arch/alpha/kernel/setup.c (L-K 2.4.5)