Watchdog na jakykoliv WWW/FTP/SMTP server

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Srpen 2 11:21:51 CEST 2001

:> mam takovy problem... Jelikoz musim hlidat nejake nase WWW
:> servery (MS IIS), existuje nejaky watchdog (ale ne GUI monitoring),
:> ktery by je dokazal uhlidat a podavat informace zda bezi ci nikoliv,
:> a v pripade nefunkcnosti poslat e-mail?
:> Mam na to sice univerzalni perl script (pripoji se na server na nejakem
:> portu, posle pozadavek, a ceka na odpoved serveru, jestli sedi
:> s konfiguraci, je to OK, jinak posle e-mail), jenze ten z nejakych, mne
:> neznamych duvodu, pada (nepsal jsem ho ja).
:> Freshmeat jsem prolezl, bohuzel neni tam nic, co by mi vyhovovalo
:> (teda pokud jsem spravne pochopil popisky). Jestli se to uz tu resilo,
:> prosim o privatni e-mail.

www.netsaint.org

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting