Watchdog na jakykoliv WWW/FTP/SMTP server

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Čtvrtek Srpen 2 11:32:26 CEST 2001

Zkuste se podivat na http://www.kernel.org/software/mon/, sice jsem to
nezkoušel, ale podle popisu by to mohlo umět, co potřebujete.
S pozdravem

Zdeněk D.
<Bukovansky na atcomp.cz> píše v diskusním příspěvku
news:495F5F95C906D311BF1900A0C9499A0B0163E196 na mail-atc...