FW: Soutěž Linuxových novin

Radek Hladík hladik na szif.cz
Čtvrtek Srpen 2 17:56:13 CEST 2001

 To pardon. Ty "standardni" obrazky jsem taky nasel, ale uprimne
 receno ten od RH vypada pekne humpolacky a davat tam od mandraku,
 kdyz tam mam RH nechci. Myslel jsem, ze bych moh nekde najit
 nejaky hezky neutralni obrazky.... A ten mklilomsg mi navic
 nefunguje. Vysledek je vzdycky vetsi, nez 64KB, coz se nelibi
 lilu... A to jsem dokonce zkousel obrazek z nejakyho navodu k mklilomsg :(

 						Radek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.