instalace rh 7.1 a mozna i kernel bug...

grunge 9r na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 20:13:36 CEST 2001

dd,

jiz nekolik dni instaluji rh 7.1 na pocitac, kde lze podobne mnozstvi dat
nejlepe dostat pres sit. proto jsem zvolil instalaci pres ftp. jak jsem
dopadl, pravdepodobne vite -
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/120101.html.

pristoupil jsem tedy k mene pohodlne ceste, presvedcil majitele pocitace
ze kdyz uz jsem mu zlikvidoval predchozi linux tak ty windoze jsou jen
detail, jediny cca 4gb disk jsem rozdelil na 2 cca 2 gb linux native a 1
120 mb swap partition, na hda1 _bezproblemove_ prisel rh 6.1, pomoci nej
image 7.1 na hda2 a instalovalo se z hdd.

predchozi chyba se sice neopakovala, instalace baliku se rozbehla, nicmene
po cca 200 mb zacal kernel na 4. konzoli celkem rychle sypat hlasky -
nekolikrat

<2>EXT2=fs error (device ide0(3,1)): ext2_add_entry: bad entry in directory \
#196609: rec_len %4 != 0 - offset=1332, inode=197432, rec_len=270, \
name_len=14

(rec_len=270 je nejcastejsi, zridka i rec_len=273, pak name_len=17)

nasledovane prave jednim vyskytem

<2>EXT2=fs error (device ide0(3,1)): ext2_add_entry: bad entry in directory \
#213192: directory entry across block - offset=520, inode=17563660, \
rec_len=30068, name_len=110

a zase odznova....

zkousel jsem najit neco o tomto syndromu, zjistil jsem, ze do podobne
situace se obcas nekdo dostane (vzdy bez zjevne priciny) (popsano
na 2.2 i na 2.4), dale taky to, ze se okolo toho celkem debatovalo u
jader 2.4 serie -test a zejmena to, ze pricina a reseni jsou doposud
(minimalne pro mne) nezname (zajimavou hypotezu z news://linux.redhat.digest
Vol 1 #979 nepotvrzuje skutecnost, ze fs je stale rw).

co se tyce instalacniho procesu, ten bud dobrovolne kapituluje pri
prubeho nebo spadne po instalaci posledniho baliku - jak kdy...

co s tim?

have a nice (sun.visible) ? day : night

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.