ADMIN: HW problemy serveru (+ LVM dotaz)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 3 14:03:59 CEST 2001

Jan Novacek wrote:
:
: >  Oznamuji, ze server odysseus.linux.cz, na kterem bezi tato
: > konference, ma HW problemy, zavinene zrejme vadnym diskem. Vypadek postihl
: > zejmena FTP strom, predpokladam, ze HTTP a konference bude (mimo vypadky
: > serveru z duvodu rekonfigurace HW) vicemene k dispozici.
:     Nevím, zda to má možnou souvislost, ale přestali mi chodit
:     příspěvky s konference.
:     Co se stalo?

	Vracely se od vas prispevky (a to jeste nejak divne, jako ze
byly forwardovany nekam jinam). Z listu jsem vas rusil rucne 17. cervence.
Pokud je vse jiz OK, muzete se prihlasit.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //