Spojeni dvou pocitacu

Hanzs honza.linuxconf na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 2 19:25:24 CEST 2001

VR> Aha.... Takze RTFM  ;-)

VR> Takze skusme logickejsie:

VR> eth0         IP: 10.1.1.1     netmask: 255.255.255.0
VR> eth1         IP: 10.1.2.1     netmask: 255.255.255.0
VR> eth3:        IP: 10.1.3.1     netmask: 255.255.255.0

VR> druhy pocitac pripojeny napr. k eth1 ma adresu 10.1.2.2 a masku
VR> 255.255.255.0

VR> a zarucene to bude chodit. Jadro 2.4.x isto a ak sa nemylim aj 2.2.x nastavi
VR> zakladne routrovanie
VR> samo. Teda ak to poviem uplne hlupo routrovanie tam vobec pliest netraba, je
VR> jasne ze paket
> [...]

OK tak jsem to udelal. Jenze z vedlejsiho pocitace sel ping na router.
Ale z routeru se mi nejak straceji pakety a dost tvrde. kdyz
treba skusim z toho routru na pocitac traceroute tak mi to napise
neco ve smyslu "multiple interface using eth0" Navic je to nejaky
divny kdyz nastavuji sitovkam ip adresy pres ifconfig tak se mi to
pak strati. Skratka se to neulozi a po pristim restartu je to pric.
Jedina moznost je to davat do ifcfg-ethx