Spojeni dvou pocitacu

grunge 9r na seznam.cz
Pátek Srpen 3 03:48:25 CEST 2001

On Thu, 2 Aug 2001 21:57:16 +0000 (UTC), Hanzs <honza.linuxconf na atlas.cz> wrote:

>OK tak jsem to udelal. Jenze z vedlejsiho pocitace sel ping na router.
>Ale z routeru se mi nejak straceji pakety a dost tvrde. kdyz
>treba skusim z toho routru na pocitac traceroute tak mi to napise
>neco ve smyslu "multiple interface using eth0" Navic je to nejaky
>divny kdyz nastavuji sitovkam ip adresy pres ifconfig tak se mi to
>pak strati. Skratka se to neulozi a po pristim restartu je to pric.

treba je to divne, ale prednejsi je, ze je to uplne normalni a ma to
tak byt. je to zalezitost kernelu, ktery si to bez hrubeho poruseni
etikety nemuze nikam ulozit. napr. route nebo sysctl se chovaji
velice podobne. co by to bylo za restart, kdyby vsechno zustalo
beze zmeny?

>Jedina moznost je to davat do ifcfg-ethx

ano, to je obvykly postup.

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.