OT:Komunikace pres sockety.

vaclav.bohac na cnb.cz vaclav.bohac na cnb.cz
Pátek Srpen 3 11:29:27 CEST 2001

Dobry den,
rad bych poprosil o radu s nasledujicim problemem.
Jedna se mi o komunikaci klient/server pres sockety, pres Unix Domain
Protokol. Nasel jsem zdrojove priklady v  "c", ktere jsem be problemu
prelozil a rozbehl. Pak jsem "prepsal" tyto zdrojaky do "c++". Zde se
sice preklad take podaril, ale po rozbehnuti se klient se serverem
nespoji. Pri vypisu pres netstat je videt, ze socket je zalozen a server
ceka. Klient se pri volani funkce connect( ... ) "zasekne" a take ceka???

Mam RH 7.0, prekladac gcc (g++) ver. 2.96.81 a glibc ver. 2.2-12.
Diky za kazdou odpoved
Zdravi
Vasek Bohac