Xka na Compaq Presario 12XL414 (gfx chipset: cyberblade)

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik na bohdik.cz
Pátek Srpen 3 11:38:51 CEST 2001

Dobry den,

mam notebook Compaq Presario 12XL414. TFT 13.3", system RH7.1
ma to integrovanou graf. kartu Trident CyberBlade i1 AGP (77), pamet
ma sdilenou s RAMkou. Mozno nastavit v setupu 2, 4, 8 MB.

Nedari se mi rozchodit Xka v rozliseni 1024x768. Vzdy je videt pouze
prouzek asi 1.5 cm v prave casti displaye, jinak je display cerny.
Rozliseni odpovida.

(BTW: Zatim se mi podarilo bezet pouze 800 x 600 x 8bpp :-( )

Prolezl jsem nekolik mist na netu -- vetsinou doporucuji do
XF86Config, sekce "Device" doplnit radek:
Chipset "cyberblade"
VideoRam 4096
V setupu mam alokovany 4 MB.
Takto to ma udajne behat na 1024 x 768 x 16bpp. Mne se vsak stale
zobrazuje jen ten uzky pruh vpravo.

V XConfiguratoru vybiram tento monitor: Generic Laptop Display,
1024x768.

Pokud zkusim automatickou detekci, pak to nabidne 1024 x 768 x 24/32
bpp, ale to pak vidim sice ten uzky pruh vpravo, ale jsou pres nej
svisle cary, takze to nechodi vubec.

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.