Jak na NT4 do linuxu?

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pátek Srpen 3 11:42:03 CEST 2001

Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobrý den,
>
> nějak se mi nedaří nainstalovat NT4 na partition, byť primární, logickou,
> existující FAT či NTFS. Problém je ten, že na tom 45GB disku už je toho
> poněkud více (10 partition), 2 linuxy (na logických), W95 (ty jsou na
> primární)...
>
> NTčka mi skončí po dotazu na partition kam se mají instalovat (mimochodem o
> té dlouhatánské extended partition mi říkají, že je to free space :-( ) s
> Fatal Error a po bootu jede jonom linux odkud zjistím rozvrtanou geometrii
> disku (naštěstí se to dá spravit).

> [...]

Jak uz nekdo rikal, mam pocit, ze jsem taky nekde cetl, ze problem
je v tom, ze "ciste" NT neumi > 8GB. Nicmene PRY jdou udelat
instalacni (bootovaci) diskety NT jakoby uz se servicpackem,
(asi se tam vymeni nejaky soubor; ale jaky a kde, to uz netusim)
a pak uz vetsi disky NT pri instalaci umi. Nicmene, jestli to resi
vas problem, nevim.

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz