Jak na NT4 do linuxu?

Peter Vajo vajo na stonline.sk
Pondělí Srpen 6 22:14:00 CEST 2001

On Fri, Aug 03, 2001 at 07:04:15AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobry den,
>
> nejak se mi nedari nainstalovat NT4 na partition, byt primarni, logickou,
> existujici FAT ci NTFS. Problem je ten, ze na tom 45GB disku uz je toho
> ponekud vice (10 partition), 2 linuxy (na logickych), W95 (ty jsou na
> primarni)...
>
> NTcka mi skonci po dotazu na partition kam se maji instalovat (mimochodem o
> te dlouhatanske extended partition mi rikaji, ze je to free space :-( ) s
> Fatal Error a po bootu jede jonom linux odkud zjistim rozvrtanou geometrii
> disku (nastesti se to da spravit).

> [...]

Zdravim,
vyskusajte, ak mate tu moznost pouzit instalacne cedecko WinNT ktore sa dodava
s pocitacom Compaq. Neviem ci vyriesi zrovna Vas problem, ale NTicka sa
z neho nainstaluju na velky disk(20GB) bez problemov. Konkretne islo o
CDcko dodavane s novsim CompaqDeskPro pocitacom.

s pozdravom
			Peter

--
				"What we've got here is failure to