Acroread x Embedded fonts (Re: hnusne pdf)

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Srpen 3 18:57:39 CEST 2001

Uvedený problém embedovaných fontů by mne také zajímal.

Zatím jsem jej vyřešil tak, že jsem z acroreadu 4.05 downgradoval na 4.0
(jenž se nachází na RH6.1 CZ). Chyba se sice neobjevuje, ale příčina mi
zůstala utajena.

Slávek.