VYRESENO: Re: hnusne pdf

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 3 20:28:10 CEST 2001

| Rad bych se zeptal na jiny problem kdyz uz je rec o acroreaderu:
|
| Da se nejak vyresit pricina hlasky "Unable to extract the embedded
| font '....'. Some characters may not display or print correctly." ?
|
| (ta druha veta je naprosto pravdiva, to slovo 'some' tam neni uplne presne :)
|
| Xpdf i ghostview si s tim poradi, ale v ghostview to vypada celkove
| dost strasne a xpdf obcas dela jine problemy.

Pan Martin Kourim mi poslal soukrome reseni s tim, ze uz to tu bylo
reseno. Jelikoz jsem to nikde nenasel, posilam to i sem.

Problem je ve skriptu /usr/bin/acroread kde se mapuji jen iso8859-1
fonty (je tam spatne nastaveno LC_TYPE). Na zacatek tohoto skriptu staci
dopsat export LC_ALL=C (samozrejme za predpokladu, ze mate spravne
nastavene ceske locales).

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>