Uzivatel root atd. - trochu filosoficky (OT)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Srpen 3 17:32:26 CEST 2001

On Fri, 3 Aug 2001, Radek Vybiral wrote:

> On Thu, 2 Aug 2001, grunge wrote:
>

> Moje tecka je takova, ze _vim_ co delam a _myslim_ si, ze pod rootem se da
> timto zpusobem pracovat.

Šťastný to člověk, asi si ještě nic nesmazal omylem.

> Toto mohu podporit 6+ lety prace na Unixu.
>
> R.V.

Já pod rotem co nemusím nedělám a pokud chci něco testovat tak mám ještě
uživatela pokus kde můžu řádit co hrdlo ráčí a vím že si nesmažu důležité
věci.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne