Uzivatel root atd. - trochu filosoficky (OT)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Srpen 3 19:42:26 CEST 2001

On Fri, 3 Aug 2001, [ISO-8859-2] Petr Šobáň wrote:

> Šťastný to člověk, asi si ještě nic nesmazal omylem.
ja tady mam minidistribuci self made, ktera vysla z brutusware a problem
je, ze je tam upravene mingetty tak, aby nebylo nutne se logovat. pokud
mgetty vymenim za jine, login normalne nabehne, ale zase nejde cestina. a
ta je pro mne dulezitejsi, jen jsem o hodne opatrnejsi ;-), jine uzivatele
ta masina proste nezna...

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487