lilo 21.7.5 má něco proti Tuxovi

Petr Ešner petr.esner na atlas.cz
Pátek Srpen 3 20:37:26 CEST 2001

Pěkný den přeji,

nalákán možností nahradit textovou hlášku "LILO:" obrázkem Tuxe, opatchoval
jsem si %subj% věcí lilo-gfx-21.7.4 (novější neměli) a po kompilaci a
instalaci jsem pomocí mklilomsg udělal z PCX obrázku lilovské logo.

Potud ok.

Po úpravě lilo.conf a spuštění lila jsem na zkoušku rebootoval a co nevidim..
lilo ten obrázek nepochopilo a data z toho PCXka vypsalo normálně na
obrazovku. Milé od lila ale já bych přece jen raději ten obrázek.

Na pár dalších konferencích jsem už zahlédl podobné problémy, takže v tom asi
nejedu sám. Už se to stalo taky někomu odtud? Jak 100hoven?

--
Petr Ešner
petr.esner na atlas.cz