Zlozitejsi routovani

Hanzs honza.linuxconf na atlas.cz
Pátek Srpen 3 21:58:11 CEST 2001

Zdravim

vsechny ktere pravidelne otravuji.

Mam tu jednu malou sit ve ktere potrebuji vyresit routovani.
Uz jsem to castecne nastavil a chtel bych vedet jestli to
mam dobre.

+----------+         +----------+
| podsit   |         | podsit   |
| 10.1.1.0 |         | 10.1.3.0 |
+----------+         +----------+
       | eth0             | eth2
 +------------------------+
 | router                 |
 | 193.86.76.170          |
 +------------------------+
  _|_ - antena napichnuta na eth1
 | * |

 |_*_|                  |_*_|              |_*_|
   |                      |                  |
 +-------------+  +-----------------+ +-------------+
 | PC          |  | Internet        | | PC          |
 | 192.168.2.2 |  | GW:193.86.76.16 | | 192.168.2.3 |
 +-------------+  +-----------------+ +-------------+

 Tyto tri spodni subjekty jsou spojeny pres anteny.
 nastavoval jsem routovani takto

 10.1.1.0 - 0.0.0.0 - eth0
 10.1.3.0 - 0.0.0.0 - eth2
 192.168.2.0 - 0.0.0.0 -eth1
 0.0.0.0 tady nevim co - eth1 - melo by to byt
 pro packety jdouci pouze do internetu.

 urcite mne tam neco chybi.. Ale nevim co
 Predpokladam ze tu ma byt maskarada. Ale
 zatim na tom nejsem tak dobre abych vedel jaka.

--
S pozdravem,
 Hanzs

HAVE A NICE DAY or NIGHT
ech and HOLIDAYS !!!
Netlucte mne ja za tu cestinu fakt nemuzu.
Vona mne fakt nema rada. Navic vychazim
z rovnice y=i or y==i